Şi votul merge la….

1A sosit momentul în care trebuie să scot de la presat trifoiul cu patru foi, să scuip în sân şi să dau în bobi de noroc ca să mă ajutaţi cu un vot pentru a putea trimite cartea de care am vorbit atunci când am „iniţiat” concursul. Dacă a fost prea greu să alegeţi o singură melodie, să ştiţi că nu am făcut asta intenţionat ca să vă pun în încurcătură, pe cuvânt. Data viitoare vă promit că aleg o întrebare mai uşoară, nu vă supăraţi, da? Buun, să trecem la treabă adică la vot. Nu mă prea pricep eu la pus polluri şi alte minunăţii din astea aşa că, pentru a fi totul clar, pun mai jos comentariile cu tot cu melodii şi în poll doar numele. E bine aşa? Altfel nu ştiu cum aşa că vă rog să treceţi cu vederea aceste stângăcii. Eu cel puţin nu promit măriri de pensii în schimbul votului 😀 😀 Cei care au răspuns „provocării” mele sunt, în ordinea numerelor de pe tricou, următorii :

July Este ritmul pe care iubesc, traiesc, versurile exprima ceea ce cred despre viata si oamenii pe care ii intalnim, pe care ii lasam sa se apropie destul de mult incat sa ne auda melodia . Si da, la lumina albastra doi se simt ca si cum ar fi unul . 😀

Petru Voi fi și eu concis, Potecuță. Melodia care mă înviorează mereu este :

centrefold mic si traind in lumea mea. Asa am fost de la nastere pana acuma 🙂 si asa o sa fiu until the end…

GEGELUTZ Ce-mi faci tu, Potecuță! Nu știu ce melodie mi-ar descrie viața, cred că ar fi mai multe, deși am o existență destul de anostă. Aș fi ales Gnarls Barkley cu a lui Crazy dar prefer să merg pe mâna lui Sir Elton, măcar, dacă nu câștig, să vă bucur urechiușele( sper)

Şi chiar dacă a fost în afara concursului, Sonia a lăsat o melodie cu mesaj clar aşa că vă rog să daţi un vot tare important! 😉

Cam atât. Acum vă rog frumos să daţi un vot şi la mine. Nu vreau să vă influenţez deloc aşa că… dacă nu ştiţi exact despre ce era vorba cu concursul, vă rog să daţi o fugă la postarea cu pricina şi pe urmă să apăsaţi un butonaş unde credeţi voi. Mulţumiri, flori, şampanie. Masa şi dansul le primim de la câştigător 😀 😀 😀

Acest articol a fost publicat în Din viaţă.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Şi votul merge la….

  1. july zice:

    Eu l-am votat pe Petru . Vreau sa merg in vacanta in zona lui . :)))

    Apreciază

  2. Sonia zice:

    Gata, am votat! Auzi, dacă funcționează treaba aia cu trifoiul și ce mai ziseși în primul paragraf, nu mi le împrumuți până în 15? 🙂

    Apreciază

  3. vax-albina zice:

    Vai. Nu am putut intra in contul de WP din motive de tastatură. Nici nu pot asculta melodiile din motive de laptop cu RAM bulit. Potecuţo, poţi vota şi pentru mine? Ceva care să semene cu Mozart, cel care e atât de perfect încât pare simplu?

    Apreciază

  4. Ştefania zice:

    Am votat şi eu, potecuţă, Pet Shop Boys.
    O seară superbă îţi doresc! 🙂

    Apreciază

  5. Eu am votat-o pe July, fiindcă mi-e dor de mare! Dar și pentru că m-a votat! 🙂

    Apreciază

  6. Pingback: Frumoasa zi de luni | Poteci de dor

  7. maya-maria zice:

    Am votat Petru, pentru ca azi chiar am nevoie de un imbold să pot merge mai departe. Să nu mai spui la nimeni.

    Apreciază

  8. Votul meu a ajuns la Petru :D.

    Apreciază

  9. Bursucel zice:

    Eu nu mai zic c-am ajuns la spartul târgului. Începe să-mi displacă din ce în ce mai tare contratimpul ăsta care își cam râde de mine… 😳

    Apreciază

Lasă un răspuns

