Vă bat în poartă cu gând bun…

1Ieri a fost ziua Fericirii şi ziua în care Primăvara şi-a intrat oficial în drepturi. Astăzi este ziua Poeziei. Mă întreb dacă eu le-am ales sau ele m-au ales pe mine? Nu ştiu să răspund acum dar cu siguranţă au fost darnice ursitoarele şi mi-au dat câte puţin din toate, mi-au permis să ascund primăvara cu toate ale ei în cotloanele sufletului şi să îmi ţină de cald când norii încercau să-şi facă loc deasupra mea.
Adunăm clipe, adunăm zile, strângem ani… Privesc spre ca va fi şi mă înclin spre ce a fost. Îmi strâng la piept amintirile, le sărut şi mă rog Timpului să-mi fie blând, să mă lase să mai adun, să-mi lase ce mi-e drag aproape!

Astăzi, mai mult decât oricând, privesc în urmă dar nu spre ce a fost ci spre cei ce-au fost. Cei care mi-au conturat frumos devenirea, cei care ar trebui astăzi să primească urări în locul meu. Citesc mesaje, răspund la telefon şi mă întreb : eu? De ce eu? Ce am făcut eu? Am trăit atât şi aşa cum am putut sau am ştiut. Voi, voi toţi cei care mi-aţi fost şi îmi sunteţi aproape, voi meritaţi azi urări de bine. Şi mulţumiri. Spre ei şi spre voi îmi îndrept azi gândul bun. Şi spun din suflet : mulţumesc! Pentru că fiecare în parte aţi contribuit la ceea ce sunt astăzi. Ei… mai mult decât le-am spus vreodată. Voi… în tot acest timp mi-aţi dat motive să zâmbesc cu fiecare cuvânt scris din suflet, mi-aţi trezit amintiri, m-aţi făcut să visez, m-aţi învăţat. Şi pentru toate astea, întorc urările pe care le primesc, spre voi, prieteni dragi!

Cum să marchez eu ziua Poeziei când sunt atât de mulţi poeţi pe care îi iubesc? Am ales George Topârceanu pentru că, sper să nu fac o gafă, e născut în 20 martie, aşa că nu se supără nimeni. 😀 Şi am ales o poezie care îmi e dragă tare. Şi dacă în „schemă” apare şi Tudor Gheorghe, pentru mine nu poate fi decât perfect 😉

P.S. Vă rog din tot sufletul meu să nu vă supăraţi dar am să blochez comentariile. Ştiu că aţi vrea să îmi uraţi şi aş vrea să ştiţi cât de mult mă bucură fiecare cuvânt primit aici. Dar… nu azi. Nu mi se pare drept. E cineva tare drag mie, nu ştiu dacă i-am zis până acum cât îmi e de dragă. Pentru ea, azi nu e deloc motiv de bucurie. Şi-am să vă rog să-i trimiteţi ei toate gândurile bune….
Vă îmbrăţişez pe toţi cu drag şi vă mulţumesc!

Acest articol a fost publicat în Suflet pe poteci și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.