Mă uită anotimpurile

1Norii îmi picură pe umeri deznădejdi ce-mi tulbură visele. Se chinuie să se menţină la suprafaţă dar sunt prinse în învolburare şi-şi pierd puterea într-o spulberare nefirească. Privesc înverzirea de afară în timp ce simt adormirea din mine, mă minunez de trezirea din lume în timp ce-mi strâng frunzele uscate şi-mi fac din ele culcuş în care mă voi ascunde de înflorire. Primăvara asta a uitat că sunt suflet mai mult decât raţiune şi m-a ocolit. Le-a oferit flori tuturor trecătorilor şi pe mine m-a lăsat la umbra unei aşteptări să-i privesc bucurându-se. Le-am văzut strălucirea, le-am citit mirarea şi mi-am hrănit, cu adieri din neacceptare, speranţa că în coşul de nuiele va rămâne o petală şi pentru mine. N-a rămas. Şi am zâmbit amar. Nu credeam că va uita de mine. Dintre ei toţi, doar eu am rămas fără floare. Cu braţele goale, m-am ascuns între frunzele uscate şi am alungat, cu-o şovăire, o adiere caldă de vânt.

Târziu în noapte, într-un colţ din cerul acoperit cu nori, mi-au apărut câteva puncte……………………. Din ele mi-am clădit o primăvară numai a mea pe care am vegheat-o până în zori de teamă să nu-mi plece. Nu ştiu dacă e încă acolo, nu mai îndrăznesc să o caut.
Sunt suflet mai mult decât raţiune şi mă rănesc stropii reci care-mi picură din ochi.




Acest articol a fost publicat în Picătura de folk și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la Mă uită anotimpurile

  1. july zice:


    stiu ca nu tine locul unei petale oferita de primavara, dar iti ofer o caruta cu flori . O joie zambitoare !

    Apreciază

  2. illusion zice:

    Eşti toată numai suflet, potecuţă dragă 🙂

    Apreciază

  3. Mugur zice:

    Recunosc, faptul de a nu preciza decât ploaia, m-a trimis pe o potecă greșită!
    Mi-ai adus la schimb un interpret pe care nu l-am mai ascultat de mult timp, îndrăgit de mine!
    Mulțumesc!
    Și pentru că amintești de primăvară, vreau să-ți spun că, în primăvara vieții mele ascultam o melodie pe care ți-o aduc în dar în aceast început de mărțișor!

    Povestea melodiei mi-am scris-o într-un articol, așa că nu o mai repet aici, dar se pare că ți se potrivaște și ție acest cântec!

    Apreciază

    • Eiii, fredonam şi eu cândva melodia asta… Mulţumesc, Mugur! Lasă poteca greşită şi alege una cu soare mult!

      Apreciază

      • Mugur zice:

        Dacă o fredonai, înseamnă că măcar aici am nimerit și eu bine pe ziua de azi!
        Acu’ trec și eu pe poteca cea bună și merg să mai ascult din melodiile lui Sterian.
        Cu soarele stăm mai rău, dar poate l-oi găsi ascuns pe undeva!

        Apreciază

        • Se ascunde, e drept dar revine el că ştie că e aşteptat

          Apreciază

          • Mugur zice:

            Uneori ești de un optimism debordant!
            Bine ințeles că va ieși de unde se ascunde! Dar va iesi pe strada mea, sau doar pe strada vecină?
            Nu vreau să-ți contrazic optimismul! Se pare că strada ta este mereu însorită, chiar dacă în ogrăzile vecinilor tăi plouă cu găleata!
            Păstrează-ți optimismul!

            Apreciază

  4. Oana zice:

    Ei, na, „ai rămas fără floare”… Fugi de aici, nu te cred! Mă uit la tine şi numa’ floare văd. Că aşa e potecuţa dorului…mereu înflorită 🙂
    Eu te iubesc, de restul nu ştiu şi nici că-mi pasă 🙂
    Îmbrăţişări! Multe…

    Apreciază

  5. Da, ești un suflet înainte de toate. Și asta ți-o spun și eu cu tărie! Te Îmbrățișez! 🙂

    Apreciază

  6. Eram convins că, în pofida norilor și a frunzelor uscate de la începutul șirurilor de cuvinte, o să fiu întâmpinat de nenumărate flori și melodii dedicate lor. Că așa m-am obișnuit să găsesc pe potecuța ta! 🙂

    Apreciază

  7. geladumi zice:

    Pe mine nu m-atinge niciun nor cand umblu pe potecuta asta! E asa de placut aici si cuvintele soptite parca nu te lasa sa mai pleci…

    Apreciază

  8. alinalerca zice:

    Un strop de folk pentru o zi de joi perfectă! 🙂

    Apreciază

  9. Aliosa zice:

    La multi ani, de 8 Martie !

    Aliosa.

    Apreciază

Lasă un răspuns

