pseudo-Blestem

imagesMi-au răsărit pe tălpi milotrucoane
Şi-am mărgălit în zori trei nitrulugi
Din coromile mi-am făcut iofane
Şi dintr-un butorog, torofilugi
Am împletit din rotofile dale
Şi-am moropit din triflă fire lungi
Mi-am ştregălit uitarea peste zare
Un rumering am făurit din sungi

Au înflorit apoi rogoşiniţe
Peste întinse, dalbe, horotoabe
Uscatu-s-au florigele-n poşiţe
Viniţele s-au dus să cânte-n noabe

Mulţi auraşi ce vrut-au să mă-njiţe
Au doromit pe blegurile gloabe
Fugit-au milotrofii din albiţe-
Golit-au toată roada de podoabe

Noptichetiţă-mi pare acum lumisa
De doc mă doare topofiliriga
Mi-e cirilinga închisă-n camurisa
Şi plâng când amintesc de doroliga

Ai râs şi tu de-a mea horomiliţă
Şi n-ai venit să-mi dai o filoftea
Dar nu-i nimic, îmi fac docheriliţă
Şi îţi arăt eu nobă şi lolea

Să ţi se înglorovească mandrilunga
Să se-n gorune madarilungina
Să ai în loc de domoboţi, cloşiţe
Şi zăborici în loc de ervobiţe

Să dea acum cherăşiniţa
Să îţi apară-n cale ribinicul,
Să te-n glovoaie şi să te-n miloagă
Să vezi şi tu cum e arşimiliţa

Şi-atunci să nu dea cipirililunga
Să mă-n tropoloveşti din folozincă,
Că jur pe pilicingă şi pe golilingă
Că te-n dolop cu tot cu chimelungă!
…..
C-ai râs şi tu de-a mea horomiliţă!

Acest articol a fost publicat în Un fel de... Poezie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

68 de răspunsuri la pseudo-Blestem

  1. Cosmisian zice:

    Potecuto draga, eu te caut pe blogodex si tu esti minunita, ai versuit cuviti nebanuit de cloante, ma-ntreaba firfilita de esti flinca, eu n-am idee, dar imi place.

    Apreciază

  2. Ooo, ce asociere inedită de sunete!

    Apreciază

  3. Bursucel zice:

    Pseudo-blestemul ăsta ne-o feri de pseudo-bloggeri, Potecuță? 😕

    Apreciază

  4. OrhiKamyDeea zice:

    Eu cer dictionar, ca nu inteleg prea multe despre horomilita ta.
    Potecuta, sunt blestemata daca nu inteleg? Oare am puterea de intelegere legata?
    Trebuie sa ma descanti sa incep a pricepe milotrucoanele 😀

    Apreciază

  5. fulgdepapadie zice:

    Wow! Imi notez si eu reteta 🙂

    Apreciază

  6. lili zice:

    Super! Când nu se-ncurcă limba! 😀 HAHAHA!

    Apreciază

  7. july zice:

    Te-ar invidia si mama Omida daca ar sti sa citeasca . 😆

    Apreciază

  8. illusion zice:

    Cât de original! 🙂

    Apreciază

  9. E de bine sau de rău? Că m-am pierdut printre cuvinte… 🙄

    Apreciază

  10. Stoica zice:

    Frumos dar m-a bagat intr-o stare de confuzie 🙂

    Apreciază

  11. geladumi zice:

    Mai trec si maine pe potecile dorului, nu de alta, dar trebuie sa sa ma dezmeticesc in seara asta…Cred ca de la Dragobete mi se trage, de nu descalcesc prea bine itele azi! 🙂

    Apreciază

  12. succesulpe zice:

    Huh, ce o fost asta? 😯

    Apreciază

Lasă un răspuns

