„Reclama-i sufletul comerţului”, zice-o vorbă din bătrâni, nu? Zice bine, nimic de comentat dar nu ştiu cum se face că pe la noi sunt nişte „neni” care se încăpăţânează să demonstreze că la noi nu se poate, pur şi simplu nu vrea să funcţioneze butonul de „play” când e vorba de imaginaţie, ingeniozitate, etc. Nu ştiu dacă am scăpat de reclamele cu „tu cât timp pierzi zilnic la toaletă” şi „scuipi sânge când te speli pe dinţi?” dar este una care vine puternic din spate şi dă topurile cu „cele mai penibile reclame” peste cap. După ce am văzut-o prima dată m-am gândit serios să ţin un post prelungit că prea zănatice gânduri au ieşit la suprafaţă. „Bunica cu bunicul făceau asta”, spune tanti înfierbântată în timp ce face mişcări de „du-te-vino” Ohh, nuuuu!, îngeraşul gândurilor bune, luptă-te cu ăla mic şi negru de pe umărul stâng care mi-a tipărit pe retină imaginea cu bunica şi bunicul
Aflu repede că şi mămica cu tăticul făceau asta
OK, sunt suficient de mare încât să accept crudul adevăr şi anume acela că nu sunt o prinţesă ieşită dintr-un boboc de nufăr şi nici nu sunt adusă-n cioc de o barză cu ochi verzi. Asta înţeleg, dacă sunt pe lume e clar că „mămica” cu „tăticul” au făcut ceva-ceva, un hopus-pocus şi „hop” am venit să vă salut! Dar să îmi spună aşa, în direct, cât mestec în oala cu tocăniţă, e nasol. Şi când în sfârşit mă obişnuiesc cu ideea de a accepta o tradiţie în familie, de a prelua o practică transmisă din generaţie-n generaţie… constat că nu e mai mult decât o … frecţie. Şi nu oricum ci cu Carmol. Iar mi-a bulversat liniştea interioară, iar mi-au făcut zob universul meu cu floricele roz şi baloane de săpun. Adică atâta sudoare şi „oftat” pentru-o frecţie?
Deh, aşa-i în…tenis, poate. Sunt mică şi nu ştiu dar mă fac eu mare
Şi pentru că sunt mică şi nervoasă şi am voie să spun prostii fără să mă pună la colţ că asta înseamnă îngrădire şi chestii cu personalitate afectată şi protecţia copilului, spun că… eu îl înţeleg pe Gicuţu’. Cum să nu îl doară toate cele cu atâta greutate câtă duce în spate….? 😀
Nu am găsit reclama, cred că prea multă lume a comentat şi au scos-o de pe net. Dacă aveţi voi mai mult noroc vă rog să daţi un link pentru exemplificare.
Alte reclame proaste şi foarte proaste mai ştiţi?
O zi buna se termina cu o portie de ras zdravan. Multumesc ! 😀
ApreciazăApreciază
😀 tu râzi… dar eu eram serioasă 😀
ApreciazăApreciază
Da, ti se citeste seriozitatea in ochiii maimutelor zambitoare 😀
ApreciazăApreciază
Pingback: Destinatii de vacanta – leapsa | Drumul vietii.....
Reclama la Carmol, o da, o cunosc… Şi mie mi-a dat coşmaruri. Chiar nu înţeleg de unde atâtea idei geniale. Mai ştiu una, da mi-e ruşine să pun link.
ApreciazăApreciază
Ce produs promovează? 😀
ApreciazăApreciază
Centrale termice! Dacă vrei îţi dau link 😆
ApreciazăApreciază
Nu e obligatoriu. Numai dacă vrei 😀 Se difuzează pe TV?
ApreciazăApreciază
Nu, a fost interzisă era pe un post local 😆
http://www.youtube.com/watch?v=13LzRyTil1U
ApreciazăApreciază
😀 😀 😀 Frumooooos!
ApreciazăApreciază
😀
ApreciazăApreciază
Reclamele de acest fel sunt roadele unor oameni care-și tocesc coatele citind tot ce se poate din domeniu, filtrează fiece model ș.a. apoi ajung să profeseze, și-i spun clientului român ei uite așa ar trebui să facem, puțin marketing direct, nițel advertising, relații publice(conferințe de presă, un eveniment de lansare), poate niște marketing de guerillă sau neconvențional, la care clientul îi scuipă în față- Mă înveți pe mine cum să fac afaceri? Ei, dar stai că dacă nu îi spui clar omului că nu o să mai stea la baie nu știu câte ore o să priceapă, dacă îi arătăm că a noastră pastă nu miroase a păpădii, nu albește ci te scapă de sângele acela, păi să vezi tu acolo vânzări. Ce neconvențional puștiulică, crezi că suntem în Occident? Și uite așa ies niște mizerii pe bandă rulantă doar pentru că oamenii sunt în general reticienți în a accepta că uneori nițică arta ne înfrumusețează limitarea. Am vorbit o grămadă…iartă-mă!
ApreciazăApreciază
Ştiu ce spui dar crede-mă că uneori şi cei care vin cu idei „strălucite” ar merita trimişi la reciclare. ştiu destui din industria asta care ar face mult bine omenirii dacă s-ar apuca de orice altceva…
ApreciazăApreciază
Așa e, dar deși totul pare simplu când e să studiezi piața, să te chinui să realizezi un focus grup de exemplu sau o pretestarea a reclamelor și întrebi clientul ce i se pare lui interesant să vezi ce răspunsuri primești. Le prezinți clientului și-ți spune- Ce condiție extremă, ce diferențiere, sau poziționare.? Uite cum a făcut Gicu, a pusa una goală și i-a mers. E adevărăt sunt și unii care nu ar trebui să facă asta și eu cred că o să mă apuc de altceva!
ApreciazăApreciază
Păi da…. el dă banii, el dă ordine. Cam aşa gândesc unii. Şi de aici rezultatele dezastruoase
ApreciazăApreciază
,,Căldurică de la păsărică”, ha ce păsărică fierbinte are în căpățână inovatorul, creativul protagonist :)) . Dacă o să profesez vreodată în domeniu, și am de gând să fiu copy-writter, promit solemn să nu fac asemenea texte, pe cuvând de onoare. 🙂
ApreciazăApreciază
Eu am ales să nu profesez. Încă. Până mă enervez de tot 😀
ApreciazăApreciază
Atunci enervare rapidă, ai face treabă bună Mă liniștesc cu comentariile, stric pe aici și nu-i bine. Noapte bună!
ApreciazăApreciază
Nu strici nimic!
Mulţumesc, văd dacă am şi curaj să mă apuc de asta…
ApreciazăApreciază
Majoritatea reclamelor de pe canalele TV, de la detergenți la chipsuri, de la semințe de floarea-soarelui la smântână, sunt de un ,,românism” penibil. Chiar zilele trecute am văzut ultima invenție, chipsuri cu aromă de mici. Preferatele mele sunt cele care care promovează diferite firme care acordă credite pentru nevoi personale (nu vreau să le fac reclamă 😆 ).În scenă apare familia tipic românească. Un Dorel amărât și cam speriat că nu poate face față capriciilor nevestei bucătărese, dar cu aere de mare doamnă și copilului răsfățat. Soluția: creditul pentru nevoi pesonale, după principiul ,,când nu ai bani de pâine, dar vrei să mergi la mare, fă un credit și totul se rezolvă”. Gata, mă opresc aici, să nu fiu acuzată de intoleranță sau de discriminare. 🙂
ApreciazăApreciază
😀 😀 Îmi place că nu sunt singură pe lume. Oare aia cu „zânul” mai e? Aaaa, şi tocmai.ro mă scoate din sărite
ApreciazăApreciază
Daaa, acelasi stil, ,,cheia” spre buzunarul românului ,,afacerist”, avid de ,,ocazii”… Pe ,,zân” parcă nu l-am mai văzut de mult.
ApreciazăApreciază
Mai este 😆 Nu ai vazut-o recent? E reclama la IMM Total! 😉 😛
ApreciazăApreciază
Abia aştept să o văd 😀
ApreciazăApreciază
Una din cele mai eficiente reclame a făcut-o Mugur Isărescu când ne-a îndemnat să cheltuim și nu să economisim. Să dăm banii pe orice produse, doar românești să fie, iar când n-o să mai avem, sunt bănci care abia așteaptă să ne împrumute. Cheltuiți, cheltuiți, cheltuiți!
ApreciazăApreciază
Acum, Petru… omu a zis, nu ne-a pus sabia lângă urechi. Da noi, popor ascultător, am executat. Acu cine-i de vină? Credit doar cu buletinul am vrut? Am vrut. Ne-au dat? Ne-au dat. Sunt acu’ mulţi fără case? Sunt… Trăiască „liberul arbitru” că numa fluiericea-i de el…
ApreciazăApreciază
Ha hahahahaahahahahhaha….si tu cu reclama la Carmol? :)))))))))))))))))))))))))))))))))) Deci , pentru ca vreau sa spun,care este , ca virgula cand am auzit reclama , ca si tine : zbang! Oare despre ce e vorba in propozitie? E ,e? 😀 Si intindeam gatul catre ecranul teveului ,zambind tamp , ca poate vad niste XXX in miezu’ zilei pe ProTv si le da ,iara,CNA-ul amenda de sa le taie din salarii lu’ Esca si Maruta ! 😆 Da’ nooooooo , dezamagire maxima : era Carmolu’! 😛
Alta reclama stupida?Aia cu „ma dor hemoroizii” , o sti,nu? 😛 😆 „Tineti hemoroizi la cutie?”…intrebarea asta face toata reclama , pe bune 😆
O alta stupizenie totala , mi se pare mie , aia la Nurofen raceala si grija pentru copii :”Mama stie ce e bine pentru puiul ei”. Hai , ma lesi? 😆 , Cum da ea , mama , cu picatura peste desenu’ animat si puf! gripa si raceala se evapora… 😆
Si o alta reclama stupida , dar de data asta din sfera alora haioase si pentru care eu , una , as cumpara produsul , este aia cu tableta , in care oligofrenul ala de sot al Emmei sta pe buda si o striga pe fraiera de Emma , care habar nu are sa utilizeze productiile stiintei si viitorului , aka tableta , si urla ca vrea hartie igienica ,iar Ema cea prostalaua ii baga tableta pe sub usa , cu imaginea sulului de curpapir. :lol:.Bah , aia e genial de stupida….pe bune ca pe mine una,ma razbuna maxim! 😀 😀
Mno , deci : ti-a cumparat Carmol? 👿
ApreciazăApreciază
Ahaaaa, deci şi ţie ţi-a zburat gândul la….. ? 😳 Cum am putut uita de hemoroizi? Cuuum? 😦
ApreciazăApreciază
Am marele avantaj că nu mai urmaresc mai nimic la TV, astfel că nu văd nici reclamele, deși a fost o vreme în care, la apariția lor, schimbam canalul. Sunt un fel de antireclamă, antimanipulare!
ApreciazăApreciază
Păi bine, Mugur, oamenii ăia se chinuie să ne arate cât de penibili pot fi şi tu nu te uiţi? Tzztztzt 😀
O zi frumoasă!
ApreciazăApreciază
Aoleu! Am impresia că am intrat pe teren minat! Am uitat că ai făcut ceva pregătire în domeniu.
Uite, promit că la reclamele făcute de tine mă voi uita!
O zi senină să ai ș i tu, dragă Potecuță!
ApreciazăApreciază
Acum mai bine de 20 de ani, cand abia aparuse televiziune prin cablu si nu existau programe romanesti tot vedeam la italieni ceva cu „asciuto e pulito” (nu stiu cum se scrie corect) si nu pricepeam ce sunt chestiile alea cu aripioare. Acum, de cand imi explica clar Oana Cuzino cum e cu vata peste absorbante, am inteles si eu! 🙂
ApreciazăApreciază
E bine că ai înţeles că eu nu 😦 Prima dată când am auzit-o am crezut că e o rubrică sau ceva, nu eram atentă la televizor, nu i-am dat atenţie şi chiar am crezut că e emisiunea ei. Mai târziu mi-am dat seama că aia e reclamă şi atunci a intervenit nedumerirea…
ApreciazăApreciază
Dar si o reclama foarte proasta poate avea priza la public si sa sporeasca vanzarea acelui produs 🙂
ApreciazăApreciază
Cu siguranţă, alea proaste au un impact mai mare şi se întipăreşte mai clar produsul în mintea consumatorului. Nu ştiu cum se face dar aşa funcţionăm. Totuşi… unele sar gardul 😉
ApreciazăApreciază
Potecuță, mi-ai colorat iar dimineața mea! 😆
Reclama aia la Carmol… măi, tu realizezi cum biata spinare a unui om aflat la ananghie poate suporta o suprasarcină numai cu gândul la perspectiva unei prezumtive însănătoșiri? 🙄
ApreciazăApreciază
Bursucel, aşa-i şi-n viaţă…. ducem multe în spinare cu gândul la….. „perspectivă”, nu? Eh, bucuroşi le-om duce toate.
Ţi-am făcut cafeaua, e pe aragaz. Eu stau la umbră şi mă joc cu baloane de săpun. simt parfum de zambile… oare de unde? 😀
Mai e un loc liber pe leagăn, hai!
ApreciazăApreciază
He he… m-am înfășurat în bumbacul meu bleumarin și am venit după miros, Potecuță. dar să fii cu luare-aminte la mine în leagăn, să nu răstorn bunătate de cafea sau – Doamne, ferește! – să mă fac de poveste și să vin cu roatele în sus… 😳
P.S. Mirosul de zambile vine la pachet cu mine, că am luat una cu mine… să nu vin cu mâna goală, deh! 😉
ApreciazăApreciază
La mine nu trebuie să aduci nimic, dacă ajungi tu e suficient.
Las că de poveste mă fac eu…am un talent la căzături ceva de speriat 😀
ApreciazăApreciază
Aha… deci o să ne numărăm vânătăile, că tare am impresia că le colecționezi și tu ca mine… 😆
ApreciazăApreciază
Fac colecţie 😀
ApreciazăApreciază
Era de așteptat… Acu… să știi – eu țin minte Povestea fiecărei Vânătăi. 😉
E drept, la inventariere mai mă ia câte una prin surprindere de-o întreb Tu de unde-ai apărut??? 😕
💡 Aaaa, deja am o idee de reclamă! 😆
ApreciazăApreciază
Aştept reclama.
La mine e simplu : ori de la uşă, ori de la dulap. Toate se lovesc de mine de parcă nu e loc suficient 🙄
ApreciazăApreciază
Dar biroul? Ăluia chiar îi ești indiferentă? E dubios, să știi… o fi pe invers? 🙄
ApreciazăApreciază
Refuz să cred că e imun la farmecul meu. 😯
Pur şi simplu e înalt şi nu am cum să mă lovesc. Dar mă ridic des de la el şi fix în momentul ăla scaunul îmi pune piedică şi uşa se face mică, mică şi nu mă lasă să ies fără o lovitură la cot sau la umăr.
ApreciazăApreciază
Ei, tare mi-aș mai dori și eu un birou înaaaalt, care să mă rateze ori de câte ori plec de lângă el… 😆
ApreciazăApreciază
Măcar ăsta să fie milos… 😀
ApreciazăApreciază
Eu nu ma mai uit la televizor, cochetez mai mult cu netul, dar se uita sotul si daca nu am castile puse, mai aud traznaile-astea si ma si uit , involuntar, in acel moment sa am de ce ma minuna…Foarte bine le-ati punctat voi, toti, pe cele mai penibile si alea cu prostata sunt de tot rasul…
ApreciazăApreciază
În primul rând bun venit pe potecuţe, tare mă bucură vizita!!
Hehehe, da, de alea am uitat. Nu ştiu când vom scăpa de penibil. Când nu mai pornim televizorul, poate…
O zi minunată!
ApreciazăApreciază
Eu il pornesc din ce in ce mai rar si sa ma tina Dumnezeu cu obiceiul reluat de curand, am citit (de cand cu iarna asta mai grea) si parca m-am reindragostit de fosnetul paginilor intoarse, pe care nu-l pot regasi in bibliotecile on line…Dar ce te faci cu poftele, ma trimit in bucatarie,parca si langa cuptor e bine iarna! 🙂
Si Pentru a impaca toate pasiunile, am mai facut un pui de blog, dar cine stie daca Maria sa, Timpul, imi va slobozi clipele sa ma pot ocupa de amandoua…:) Aici e puiul cufarului:)
http://coltderaiwordpressdotcom.wordpress.com/
Ma bucur ca m-au purtat cararile netului si pe poteci de dor, voi reveni cu drag!
Duminica placuta!
ApreciazăApreciază
Reclama poate fi privita in functie de sex. Se da, spre ilustratie, reclama ce contine cuvanatul Always. E atat de comun sa privesti o reclama la Always incat ajungi ca barbat sa ai si tu un produs cu tine, in caz de nevoie. Si-atunci intreb:
1. Ce raspuns ofera o femeie la auzirea cuvantului Always?
– Acum ma simt protejata o zi intreaga!
2. Ce raspuns ofera un barbat la auzirea cuvantului Always?
– Always, Coca-Cola!
ApreciazăApreciază
hahahaha! La asta nu m-am gândit! Mda, ţine de gen, e drept 😀
ApreciazăApreciază
da, de gen… stii fata, gen :))
ApreciazăApreciază
Nu aş vrea să-ţi ocup tot timpul …Asta ar trebui să fac, dacă ţi-aş spune toate reclamele proaste, sau de prost gust care îmi repugnă şi nu numai mie 🙂 Potecutze 🙂 ❤
ApreciazăApreciază
Ohho, câtă dreptate aveţi din păcate. Sunt chiar mult prea multe…
O zi frumoasă vă doresc!
ApreciazăApreciază