Când vulpea-i chioară, strugurii îngraşă

imagesPotecuţa se joacă. Ea se joacă tot timpul dar azi s-a jucat cât pentru 2 zile aşa că şi-a epuizat porţia, mâine e musai să fie serioasă. Am o vagă impresie că v-am mai spus despre stereograme. Nu mă apuc să caut dar aşa cred şi dacă nu, am o vagă idee că am mai vrut să vă spun aşa că şi asta se pune. 😉 Prima dată când am făcut cunoştinţă cu ele nu reuşeam să văd nimic, mă enervam, plângeam de nervi (toată lumea vedea în afară de mine, cum să nu mă enervez? 🙄 ) şi am cedat spunând : „astea strică frumuseţe de ochişori”  Mda, de ciudă. 👿 Credeţi că m-am potolit? Nuuuu. Mă ascundeam în casă şi mă holbam la ele invocând toţi sfinţii să mă ajute să văd şi eu căprioare şi fluturi şi ce bazaconii mai vedeau părinţii şi vecinii mei. Nu vă descriu senzaţia pe care am avut-o când am văzut prima dată imaginea ascunsă în spatele punctelor. 😯
Au trecut anii, am uitat de ele, au apărut cele color, au apărut pe net şi… iar mi-am descoperit pasiunea pentru ele. Vă recomand cu sufletul deschis. Prima dată e mai greu… Şi la mine a fost foarte greu. Pentru a vedea ceva, e nevoie de o privire cam ca cea a „minunatului” din fotografie 😀
Astăzi m-am jucat câteva ore cu ele şi în final am făcut şi pentru voi două. Da, eu le-am făcut special pentru voi, din păcate imaginile disponibile nu m-au entuziasmat foarte tare dar m-am adaptat situaţiei. În prima imagine este ascunsă o altă imagine iar în a doua e… un mesaj pentru voi din partea potecuţei 😀
Şi dacă lucrurile merg bine, cred că tot la asta o să apelez când mai am ceva de transmis şefului meu, să văd eu cum se holbează în monitor, că aşa mă holbez şi eu câteodată din vina lui 😀
12Aţi văzut ceva? Vouă vă plac chestiile astea sau iar mă fac de râs? 😀

Acest articol a fost publicat în Din viaţă... și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

41 de răspunsuri la Când vulpea-i chioară, strugurii îngraşă

  1. OrhiKamyDeea zice:

    Potecuta, chiar iti arde de glume 🙂
    Nu m-am jucat niciodata cu asa ceva, iar imaginatia mea nu imi ajuta ochii sa vada ceva.
    In afara de a ma gandi ca as inota in apa marii, pentru prima imagine, si a ma plimba pe poteci din padure, pentru imaginea nr.2,…. ce ar trebui sa vad? 🙂
    Am cautat si pe site… aceste jocuri sunt pentru cei fara ochelari. Gata am gasit explicatia: Sti de ce nu vad? Ochelarii sunt vina 😉

    Apreciază

  2. illusion zice:

    Cred că am ochii prea obosiţi de la atâta învăţat că nu disting nimic 😥 dar pare ceva interesant, deşi puţin greuţ 😆

    Apreciază

  3. july zice:

    Tu prima, si eu iti spun daca asta am vazut 😀

    Apreciază

  4. Nici nu are rost să mă chinuiesc degeaba, Potecuță. Fiind discromat, n-am nici o șansă să văd ceva în acele imagini. Așa cum nu văd nici în cărticica de la examenul oftalmologic pentru carnetul auto! 🙄

    Apreciază

  5. Ana zice:

    Cred ca trebuie sa ai niscaiva aptitudini pentru asa ceva….aptitudini cu care , evident , eu nu m-am nascut inzestrata! 😀 Astept ,cu mare nerbdare , raspunsurile tale , ca sa ma luminez! 🙂

    Apreciază

    • Nu e nevoie de aptitudini, dacă era aşa, eu nu vedeam nici acum nimic 😳 trebuie să prinzi şmecheria, să te prinzi cum să te uiţi. Trebuie să laşi privirea pirdută ca şi cum ai vrea să vezi prin monitor, nu focusa privirea într-un punct anume. Apoi imaginea devine neclară ca şi cum se duce în spate şi în relief vezi imaginea ascunsă…

      Apreciază

  6. fosile zice:

    Pe albastru nu vad nimic.
    Pe maro imi apare, repetitiv, o fata (moaca) cu un ochi inchis si cu gura deschisa (cu dintii la vedere).
    Ori am eu prea multa imaginatie?
    Ar mai trebui si ceva mai multa rabdare,nu?

    Apreciază

  7. Mugur zice:

    Mulțumesc pentru clepsidra albastră și pentru pupatul maroniu!
    Ești genială!

    Apreciază

  8. Mugur zice:

    De fapt, ne pupi pe toți, dar nu cred că vei pune clepsidra să-ți toarcă timpul acordat fiecăruia!

    Apreciază

  9. Se priveste cu ochelari sau fara? Cu ochelari lacrimez, fara ochelari plang de-a binelea.
    Si ce-am vazut: un fel de unu pe fata, unu pe dos, pui un ochi, scazi doi, rasucesti firul si…
    Sau, varianta 2: profunzimea privirii curcii-n lemne!
    Am nimerit? ;))

    Apreciază

  10. nu văd nimic!!!:(,dar nu-i bai! 🙂

    Apreciază

  11. Drugwash zice:

    Pe monitorul analogic nu pot focaliza sub nicio formă. Pe cel TFT le-am văzut pe ambele destul de rapid. N-ai folosit diacritice în al doilea. 🙄

    Din cauza eşecului pe monitorul analogic, am scanat o asemenea stereogramă de pe spatele unei reviste pe care o aveam prin casă, pe care am văzut-o imediat dincolo – ce bine că am computerele legate în reţea! 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

