Un gând pentru cei care aşteaptă…

imagesAm răscolit internetul după o poezie pe care aş fi vrut să v-o ofer în seara asta. Din păcate nu am dat de ea… O am acasă într-o geantă care cântăreşte în jur de 6 kilograme. 6 kilograme de hârtii, 6 kilograme de gânduri, 6 kilograme de amintiri. Cred că astea cântăresc, de fapt, mai mult. Atârnă greu pe balanţa timpului. Aş fi vrut să o găsesc pe internet, să nu fiu nevoită să iau în palme, filă cu filă, anii ce-au trecut… Dar o să fac asta şi dacă o găsesc în timp util, o să fac un update postării că s-ar potrivi „în peisaj”.
A trecut şi acest Crăciun mai vesel sau mai trist, mai sărac sau mai bogat. Poate am avut răgazul să ne gândim şi la ei, la cei care au făcut din aşteptare un mod de viaţă. Cei care stau în poartă sau la fereastră şi caută cu ochii plânşi siluete dragi. Ei ştiu cel mai bine cât de mult doare dorul şi tot ei ştiu cel mai bine să ascundă această durere. Ei sunt cei care ne spun că le e bine atunci când le e cel mai greu… Pentru ei, o clipă poate însemna eternitatea. Pentru ei, o îmbrăţişare poate opri timpul ….
Până găsesc poezia … :

Acest articol a fost publicat în Din viaţă.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la Un gând pentru cei care aşteaptă…

  1. cosmisian zice:

    Eu spun ca „asteptarea” macina multe suflete. Cineva trebuie sa le scape de acest blestem. Prea multi privesc asteptarea drept normalitate, sau un fel de ‘las’ ca asta merita’.
    Astept poezia.

    Apreciază

    • Şi noi îi supunem la asta. Suntem prea prinşi cu … „lumea” ca să le uşurăm aşteptarea. Am vrea dar… nu putem. Când ajungem însă să înţelegem cu adevărat ce simt ei aşteptând, e poate, prea târziu…

      Apreciază

      • cosmisian zice:

        Am experiente frumoase vis-a-vis de asta. Sunt atat de multe intamplari povestite despre aparent neinsemnate interventii, care s-au adeverit salvatoate. Aseara, spre exemplu, la NextStar au adus o familie ce a mancat doar paine si ceai de Craciun. La emisiune au mancat ananas prima data… vai mie. „Asteptarea” are atatea forme de prezentare, dar si raspunsuri. Sa cauti poezia, te rog. Daca ajuta, rasfoiesc si eu un Kg de istorie de-a ta. 🙂

        Apreciază

        • Da, am văzut şi eu acea familie…. sentimentele au fost contradictorii.
          Eu vorbeam strict de aşteptarea celor plecaţi şi mereu prea ocupaţi pentru a mai paşi pe drumul spre acasă…

          Eu o caut, sper să se lase găsită.Acum sper să nu dezamăgesc, că tot vorbim de aşteptare. Mie mi-a plăcut e despre doi bătrâni ce stau la o fereastră…undeva într-un sat…

          Apreciază

  2. tink3rbe11 zice:

    Mi-au dat lacrimile….

    Apreciază

  3. Poate că greșesc, dar eu cred că așteptarea e cea care ne menține speranța vie. Dacă toate bucuriile le-am primi fără răbdare, nu le-am aprecia așa cum se cuvine. Chiar dacă ele vin prea târziu sau nu mai vin deloc. Rămâne așteptarea…

    Apreciază

  4. alma nahe zice:

    Există și un soi de așteptare activă și care e de preferat. Dar, din păcate, nici el nu garantează aduceri.

    Apreciază

  5. Aşteptăm poezia !Urări de sănătate şi multe bucurii împletite cu succes pentru noul an!La mulţi ani!

    Apreciază

  6. Pingback: Borcanul cu lucruri bune | My life as Ioana

  7. mi-ai adus aminte de o melodie trista pe care o ascultam anul trecut pe vremea asta…

    are atata dreptate 😦

    Apreciază

  8. La Petite Fille de la Mer-july zice:

    Eu cand voi ajunge la varsta asteptarilor, ma voi folosi de tichetele gratis si plec in vizita, inainte sa ii apuce dorul de mine . 🙄 Cum era in filmul cu Stallone ,,Atentie, vine mama !” 😆

    Apreciază

  9. Bursucel zice:

    Dap… așteptările-s triste, dreptu-i, Potecuță! Și deseori răbdarea-i parcă-n van…
    Dar și când merită, ehe! 🙂

    Apreciază

  10. Pingback: Jurnal de final de an | Poteci de dor

  11. Pingback: Biblioteca bloggerului român | My life as Ioana

  12. Pingback: Leapșa despre cărți | My life as Ioana

Lasă un răspuns

