Un cadou de 5 minute

imagesAstăzi mă răsfăţ. Nu sunt pretenţioasă, nu am aşteptări mari, nu cer mult şi de obicei mă pot bucura din lucruri mici.  Aşa că, pentru moment,  savurez cafeaua urmărind un moment care mă emoţionează de fiecare dată. Dacă ar fi să spun acum repede două doine care mă înfioară, aş răspunde clar Ană, zorile se varsă  şi Mărie, Mărie. Ar mai fi câteva dar deh, dincolo de o doză de subiectivism, astea două îmi fac pielea de găină. Şi când cele două se combină în modul în care au făcut-o Bocşa şi Tudor Gheorghe, nu poate ieşi decât un moment absolut minunat. Aşa ca cel pe care o să îl las mai jos.
Mâine e Sf. Ana aşa că, zic eu, e mai mult decât potrivit. Mi-am făcut un cadou de 5 minute, dacă vă e pe plac, îl dau mai departe cu drag!
La mulţi ani, Mariilor, Marinilor, Marianilor! La mulţi ani, Ana!

Ană, mândra me frumoasă, …. Care floare-nfloare noaptea pe răcoare?

Să aveţi o zi frumoasă!

Acest articol a fost publicat în Din viaţă... și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

30 de răspunsuri la Un cadou de 5 minute

  1. Un popas de 5 minute, minunat…
    Ma alatur urarilor!
    Duminica placuta!

    Apreciază

  2. luciastroila zice:

    Unul din momentele sufletului meu! Multumesc, potecuto!
    Si La multi ani tuturor sarbatoritilor zilei!

    Apreciază

  3. Ooo, multumeseeesc!
    Mărie, Mărie este preferatul meu! Cling!

    Apreciază

  4. La mulți ani și ție, scumpo!

    Apreciază

  5. Ana-Maria zice:

    La multi ani! Esti si Maria pe langa Diana? 🙂
    Sa traiesti cu numele!
    „Zorile se varsa” intotdeauna ma face sa plang….e ca si sufletul!

    Apreciază

  6. Dan zice:

    La mulți ani !, să fii sănătoasă, veselă și fericită !

    Apreciază

  7. Stefania zice:

    Fii binecuvântată, potecuţă, cu tot cei mai bun şi frumos pe lumea acesta.
    Ti-am adus şi eu un, dar, muzical!
    Te îmbrăţişez cu mult drag, potecuţă! 🙂

    Apreciază

  8. dlorin zice:

    Am citit tot ce-ai scris…. cu mirare si placere:) Am vrut sa las un raspuns de multe ori, dar.. Oricum, cand am vazut ca ai pomenit de”Ana, zorile se varsa” … aproape ca m-ai omorat. Fellicitari pt tot ceea ce scrii, si sa ai o noapte senina :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

