Cântec, joc şi voie bună

imagesDupă ce ieri am dat-o-n copilării, vă rog să aveţi milă şi să nu cereţi de la mine seriozitate că nu am de unde. Astăzi. De mâine sper să mă abţin. De azi dimineaţă mă hlizesc nonstop. Şi… cânt 😳 Prost dar tare ceea ce e de apreciat, zic 🙄 „Când sunt beaaat dimineaţaaaa, pe tine te suuun…”, cu asta am început. Am ajuns la „lung e drumul şi bătuuut, da’ nu-i bătut de vânt şi ploi…”, am bifat şi „cavaleri ai mesei rotunde, să vedem dacă vinu-i bun. Să vedem da, da, da…” şi am aterizat şi la „treceţi batalioane române Carpaţii”. Să nu ziceţi că nu am cultură muzicală. Pentru nunţi, botezuri şi tăieri de moţ, fac reduceri substanţiale şi îmi pot adapta repertoriul în funcţie de zona geografică 😉 PR-ul de la Departamentul NBC (nunţi, botezuri, cumetrii) are agenda liberă aşa că îndrăzniţi cu încredere.
Din click în click am dat peste nişte teste tare haioase din care am ales doar ceva uşurel, să nu avem bătăi de cap şi să nu fiu nevoită să mă fac iar de râs mărturisind ce scor am avut eu. Ca să evit asta, pun doar trei imagini şi nu mă întrebaţi ce-am văzut sau nu am văzut eu că nu-mi place să mint 😳 Încep însă cu o întrebare (da, ştiu, e vecheeee dar vă faceţi că nu o ştiţi ca să mă simt şi eu bine 😀 )
Mergeţi cu maşina pe stradă. Şi ascultaţi liniştit 3 SE (asta-i de la mine 😛 ) şi afară plouăăăă, măi dar plouăăăă. Buun. Şi cum mergeţi voi aşa, fredonând „Amintirile mă chinuiesc…”, vedeţi pe stradă, lângă staţia de autobuz, o bătrânică amărâtă, un prieten bun şi pe femeia/bărbatul (alegeţi ce vă convine) ideal. Ca să vă ajut, să nu răspundeţi ca mine :oops:, să spunem femeia-bărbatul visurilor voastre. Acum se ştie că nu poate intra decât o singură persoană în maşină în afară de şofer. Cum procedaţi? Să vă văd….
Cică un tip a dat răspunsul la un interviu şi a fost angajat pe loc. Mna, am lăcrămat la citirea răspunsului, am scăpat un oftat şi…cam atât. Hai să facem noi scenarii. Vă aştept. Şi vă spun şi ce am răspuns eu dar mi-e ruşineee 😳

Trecem acum la poze. Ia priviţi ce peisaj frumos avem aici :
2Dacă vedeţi altceva în afară de delfini, vă mai dau o şansă :1jpgEi, încă nu aţi văzut trandafirul? Tztztztzt! Mai încercăm cu una. Fetelor, asta e şansa noastră să vedem ce trebuie văzut 😉 3jpgE ceva în neregulă în fotografia asta? În afară de faptul că peste maxim 10 ani nimic nu va mai fi la fel 😛

Mă scuzaţi, sunt sigură că le ştiaţi dar ne distrăm şi noi, ce să facem?

Pe final, una serioasă. Voi vedeţi cercuri aici? 🙄iluzie opticaDuminică frumoasă vă doresc!!!

Acest articol a fost publicat în Din viaţă.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

66 de răspunsuri la Cântec, joc şi voie bună

  1. Duminică frumoasă și ție! Hai la un dulce!

    Apreciază

  2. păi eu n-am permis aşa că pe ăla care are dintre cei trei :))

    Apreciază

  3. Dan zice:

    Femeia visurilor mele e o băbuță amărâtă care să-mi fie prietenă. 😆
    be) unde pisici ai văzut tu delfini, fatăăăă ??? 🙄

    Apreciază

  4. alinalerca zice:

    Pe bărbatul visurilor l-aş fi pus să aştepte..hehe, doar un test! Că dac este cel ales cu siguranţă te iartă. Cum să nu o iau pe bătrânică? După aia să mă bată cu cârja la funduleţ? 😀 Glumesc, dacă nu avea nici un sprijin sărăcuţa, mai răcea de la ploaie, ajungea la spital şi o îngrijea nimeni? Iar prietena cea mai bună..pe o vreme ploioasă, compania prietenului cel mai bun este ideală!
    Şi da, am văzut cerculeţele! 😀

    Apreciază

  5. alinalerca zice:

    Şi app, maimuţica este absolut senzaţională! 😉

    Apreciază

  6. Ana-Maria zice:

    N-am vazut nici un delfin…. 😦
    Pai sa o tii tot intr-o veselie…mai bine asa! 🙂

    Apreciază

  7. Stefania zice:

    Din câte ne povesteşti se pare că ai început ziua cu voioşie şi asta este foarte foarte bine!
    Îmi plac foarte mult imaginile cu iluzii optice.
    M-a înveselit postarea ta şi-ţi mulţumesc mult pentru asta.

    Apropo de imaginea cu femeia în alb care întenţionează să traverseze strada. Cred că dacă ar fi pusă o întrebare, atât pentru bărbaţi cât şi pentru femei: ce vezi în imagine?
    Femeile ar răspunde: „o femeie care se grăbeşte să ajungă, acasă, la serviciu, la şcoală după copil, la shopping, etc… ”
    Bărbaţii ar răspunde: „un fund, irezistibil, atractiv, cuceritor, provocator,… ”

    O duminică minunată îţi doresc, potecuţă! 🙂

    Apreciază

  8. Bursucel zice:

    Ufff, Vin cu Bună ziua, Potecuță! 🙂
    Mie clar, mi se făcea milă de bătrânica cea amărâtă…
    … și dacă nu mă angaja pe baza alegerii mele, nu pierdeam eu! 😀
    P:S. Așa-mi plac îmbrățisările alea din imagini… ehe! 😳 Trebuia să zic și asta!

    Apreciază

  9. vax-albina zice:

    M-am ocupat şi eu de iluzii vizuale pe blog. Dar sunt babă cu laptop bătrân şi nu văd decât trandafirul. Cât despre cântece transcriu câteva versuri din cel preferat de prieteni şi de mine în studenţie. Nu prea l-am mai auzit, Poate colegii tăi de muncă îl ştiu de la părinţi:
    „Sunt student şi n-am un ban în buzunar
    şi de-aceia-s vesel şi hoinar
    adevăru-i doar în vin
    spune-un vechi proverb latin
    hai să bem şi să ne-nveselim
    căci in vino veritas
    spune din bătrâni un glas
    hai să bem şi ce ne-a mai rămas”
    etc…

    Apreciază

  10. Aloooo, alooooo! Sunteţi aiciiiiii? Gata că e nevoie de explicaţii.
    Am primit răspunsuri frumoase dar trebuie să vă dezamăgesc : eu v-aş angaja pe toţi dar se pare că tipul i-a dat pe spate cu următorul răspuns : sunteţi atenţi? 😀
    „eu l-aş ruga pe prietenul meu să o ducă pe bătrânică acolo unde vrea ea şi eu aş rămâne cu femeia visurilor mele….” 😯 (mulţumesc, Bursucel!). Eeeee? Liber la bârfă acum. Posibil ca juriul să fi fost format numai din femei? 😳

    Despre fotografii… păi sunt delfinaşi mulţi în prima poză, cum de nu îi vedeţi? Lăsaţi gândurile „neortodoxe” şi priviţi cu ochişori de copil. Cel mai bine se văd la capul celor doi, partea mai întunecată care sugereză umbrele, peste tot „umbrele” sunt de fapt delfini. Şi dacă vedeţi delfini, cei doi iubăreţi dispar miraculos. Eee? Vedeţi sau nu? Dacă nu, încerc să o editez cumva, dacă mă pricep şi îi fac cu roşu 😛

    Văd că de doamna în alb nu s-a legat prea multă lume. E bine. Mda, acolo doamnele invidioase ar spune ca mine că…. e frumoasă dar îi va trece curând, domnii nu ştiu ce ar zice 😀 dar o minte luminată şi odihnită şi fără urme de „bruiaj” ar spune „Băăăăi, ce caută câinele ăla la volanul taxiului, băăăi?” 😉

    Apreciază

  11. alinalerca zice:

    Deci e clar..cicuitele mele sunt cam date peste cap. Deci delfinii cam întârzie să apară; am văzut doar 2, dar cam deformaţi. Apoi, ce căţel să mai vezi, când ai în faţa ta ditamai funduleţul doamnei? :)) Eu mă mulţumesc ş cu maimuţica! 😉

    Apreciază

  12. Bursucel zice:

    He he, deci așa se face – Prietenul la nevoie se cunoaște! îi zici prietenului de se holbează 😯 la fumeia visurilor tale ți îl poftești la varianta cu bătrânica inofensivă! Eee, ăsta da test al prieteniei! 😮

    Câinele… pe ăsta l-am văzut după ce am mărit poza, că-mi părea că e un gramofon în loc de șofer. 😳

    Apreciază

  13. kamykamy2013 zice:

    Buna seara. Caine vad, cercuri vad, dar delfini.. am vazut acum 3 saptamani la Constanta.. 🙂 Cred ca am o minte obsedata pentru ca din prima am vazut imbratisarea, abia apoi am vazut trandafirul… Norocul meu ca port ochelari, altfel nu vedeam cercuri, dar tot holbandu-ma la linii au inceput sa imi fuga imaginile si uite asa am inceput sa le vad pe cercuri 🙂

    Apreciază

  14. decretul 5675/azi:
    aici se citeste numai lunea! 🙂

    Apreciază

  15. Ehh, eu ştiam răspunsurile.. şi nu pentru că m-ar duce prea tare capu’, că nu mă duce, ci pentru că am căutat şi eu răspunsurile acum muult timp, pe când chestiile de genu’ erau atracţiile mele preferate. Îmi plac chestiile astea, aşa că poate ne mai postezi, Potecuţo. V-aş zice eu nişte probleme de logică, dar v-aş strica ziua, aşa că mai bine mă las. Dar aştept să mă pui la lucru cu alte chestii de genu’, draga mea.

    Apreciază

Lasă un răspuns

