Picătura de folk

Pentru că e joi, pe potecuţe e …  folk. Şi pentru că e o „joi” specială,  am amânat picătura de astăzi pentru săptămâna viitoare. Aici şi acum, nu puteam decât aşa :

Pe Marcela Saftiuc o puteţi cunoaşte mai bine sau o puteţi reîntâlni AICI. Nu ştiu de ce dar m-am trezit cu un dor nebun de Radu Gyr şi vreau ca, printre picături, să împart cu voi bucuria „regăsirii” :

Doamne, fă din suferinţă,
Pod de aur, pod înalt,
Fă din lacrimă velinţă
Ca-ntr-un pat adânc şi cald.

Din lovirile nedrepte
Faguri facă-se şi vin.
Din înfrângeri, scări şi trepte,
Din căderi, urcuş alpin.

Din veninul pus în cană
Fă miresme ce nu pier.
Fă din fiecare rană
o cadelniţă spre cer;

Şi din fiece dezastru
şi crepuscul stins în piept,
Doamne, fă lăstun albastru
şi fă zâmbet întelept.

şi pentru că nu mă pot abţine, vă las şi una dintre poeziile mele de suflet, semnate de acelaşi Radu Gyr

N-ai lauda de n-ai ştii să blestemi,
Surâd numai acei care suspină,
Azi n-ai iubi de n-ar fi fost să gemi,
De n-ai fi plâns, n-ai duce-n ochi lumină.

Şi dacă singur rana nu-ţi legai,
Cu mâna ta n-ai unge răni străine.
N-ai jindui după frânturi de rai
De n-ai purta un ciob de iad în tine.

Că nu te-nalţi din praf dacă nu cazi
Cu fruntea jos, în pulberea amară,
Şi dacă-nvii în cântecul de azi
E ca mureai în lacrima de-aseară.

În rest, prieteni, … să aveţi o zi cu soare în suflet şi-n priviri!
La mulţi ani, Maria!

Acest articol a fost publicat în Picătura de folk și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

33 de răspunsuri la Picătura de folk

  1. Stefania zice:

    Minunat, atât de minunat! Îţi mulţumesc mult, potecidedor!
    O zi minunată îţi doresc! 🙂

    Apreciază

  2. alinalerca zice:

    Abia asteptam „picatura” de astazi, insa ceea ce ne-ai prezentat mi-a mers direct la inimioara! 🙂
    O zi superba sa ai!

    Apreciază

  3. Lia zice:

    Mulţumiri pentru aceste picături minunate, balsam pentru suflet şi minte.
    Jos pălăria!

    Apreciază

  4. prevad o potecuta tare incurcata si taaaare umblata!
    merg spre Tara folkului de cand s-a aprins Flacara, precum magii au urmat Steaua! Ia sa vedem noi ce vedem si asculta daca urmam acest fir!
    prima intalnire – superba!

    Apreciază

  5. La mulți ani și ție! Maria e o variantă a Dianei!

    Apreciază

  6. tink3rbe11 zice:

    Imi place poteca asta!
    O zi de joi …..foarte speciala sa ai!!!

    Apreciază

  7. Bursucel zice:

    Cam greu am ajuns azi, dar a meritat! 🙂

    Apreciază

  8. Mugur zice:

    Parcă mi-ai ghicit gândul! Mai ales cu „Fiii lacrimilor tale”! Mi-era dor de ea!

    Apreciază

  9. Mădălina zice:

    Am intarziat putin,dar am mai prins o leacă din Joi!Să-ti fie Vineri linistită si senină Potecută!

    Apreciază

  10. Oana Radu zice:

    ei draga mea nici nu stii ce bucurie mi-ai facut , versurile astea
    ” Şi dacă singur rana nu-ţi legai,
    Cu mâna ta n-ai unge răni străine.
    N-ai jindui după frânturi de rai
    De n-ai purta un ciob de iad în tine.”
    le am in minte si in sufletde ani buni ca pe o icoana pot spune, fara sa stiu cine este autorul…acum am aflat fara sa mai caut si asta este o dovada ca nimic nu este intamplator si totul are un sens, o logica undeva in inima universului…
    multumesc mult draga mea, te imbratisez cald

    Apreciază

  11. ce frumos e aici la tine 🙂

    Apreciază

  12. Pingback: La ceas de seară | Poteci de dor

Lasă un răspuns

