Miercurea fără cuvinte ? Nu prea …, să mă iertați …

y1

y2y3y4y5y6y7y8y9y10y11y12y13y14y15y16y17y18y19y20y21y22y23y24 y25y26y27y28y29y30y31y32y33y34y35y36y37y38 y40y41y42

Primit pe e-mail. Texte : http://www.irinab.com. Realizat de : gretaechim@yahoo.com.

Mulţumesc, Carmen , pentru toate ideile frumoase!

În loc de un alt „mulţumesc” las doar ………… E tot ce contează! 😉

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

52 de răspunsuri la Miercurea fără cuvinte ? Nu prea …, să mă iertați …

  1. CARMEN zice:

    O postare superba, un articol de nota 10+ ! Fiecare fotografie transmite un mesaj impresionant de frumos! Daca aceste ganduri ne-ar insoti permanent, lumea ar fi curata si mai buna! Lumea ar fi perfecta! Si culmea este ca a urma aceste sfaturi de aur nu presupune nici un efort din partea cuiva!
    Felicitari pentru minunta idee! Happy Ww!
    ♡♥♡♥♡♥♡

    Apreciază

  2. Minunat articol!
    Fix de ceea ce aveam nevoie.
    Multumesc!

    P.S.: sa ai zile linistite! 😉 🙂

    Apreciază

  3. bursucel zice:

    Potecuțăăăă, am rămas în contemplare! 😎 Și-așa mi-e ciudă că nu pot sta cât vreau eu… Revin, bine că știu drumul! 😉

    Apreciază

  4. Liviu Bimbea zice:

    Foarte frumos.
    Să ai o seară liniștită și răcoroasă.

    Apreciază

  5. Oana Radu zice:

    superb draga mea 🙂

    Apreciază

  6. greta zice:

    Se pare ca am reusit sa va aduc un strop de fericire… si asta ma bucura! Va imbratisez cu mare drag si va doresc tot binele din lume!

    Apreciază

Lasă un răspuns

