Trei chipuri, un singur vot

4Dacă vă rog frumos ca un câmp cu flori, blând ca un mieluşel şi duios ca o adiere să mă ajutaţi cu ceva, mă ajutaţi? 😳 Va fi scurt. Pun mai jos trei poze cu trei fete. De vârste diferite. Şi aspect diferit, evident. Sub poze pun secţiunea de vot şi voi bifaţi o variantă. Dacă vreţi să vă şi argumentaţi alegerea, aş fi recunoscătoare, v-aş mulţumi şi v-aş rămâne datoare.
Fetelor, daca cele trei de mai jos ar fi … să zicem, vecinele voastre, cu care dintre ele aţi încerca să intraţi mai des în vorbă, să faceţi schimb de reţete, să beţi o cafea, să o rugaţi să vă ţină pisica până vă întoarceţi din weekend, etc?
Dar voi, domnilor, pe care aţi ajuta-o prima dată să… bată covoarele? Sau pe cine aţi invita la o cină, aşa… ca-ntre vecini 😀 ?
312


De ce aţi votat ce aţi votat?

Mulţumesc!!!

Acest articol a fost publicat în Din viaţă.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

87 de răspunsuri la Trei chipuri, un singur vot

  1. Mirela zice:

    Eu nu vreau cu niciuna, din motive diferite 😦 Nu mai ai alta ? 😀 Vrei să mă forțez totuși, alegând răul mai mic ? Că pot, dacă e musai …. Cum zici tu, așa fac.

    Apreciază

  2. Eu le aleg pe toate trei, căci am învăţat că trecând de chip mereu găseşti un suflet!

    Apreciat de 2 persoane

  3. Oana zice:

    Haaaa, ce tare, Potecuţăăă! Am votat prima! Yupiii…
    Deci, să (mă) explic: ca fată 😀 aş ieşi la cafea cu fata plinuţă cu păr scurt şi zâmbitoare (am fi două plinuţe care ar face schimb de diete şi apoi ne-am lua clar o ciocolată caldă, de nervi!). Pisica i-aş da-o fetei tatuate, doar-doar îi face felul 😀 Cu a treia (blonda) aş scrie eventual un proiect sau aş plasa-o la masa de înregistrare la vreo conferinţă (deh, dacă io nu-s ca ea, dacă ieşim undeva împreună nu se mai uită nici dreaqu la mine!). Am fost sinceră, vezi? Deşi a durut…
    Amu, dacă aş fi bărbat (dar nu-s), recunosc că la cină aş invita-o pe fata blondă, că aşe fac toţi bărbaţii, nu?! 😦 Dar ştiindu-mă cum sunt, aş invita-o şi pe fata plinuţă (nu în aceeaşi seară, desigur) cine ştie, poate am surprize plăcute… De covoare nu zic nimic, că nu ştiu. Dacă bătutul covoarelor are vreo altă… semnificaţie şi io nu ştiu de ea şi mă fac de râs pe aci?
    Gata, am zis! Te îmbrăţişez, Potecuţă, că măcar asta nu doare…

    Apreciat de 1 persoană

    • Eşti o scumpă!!! Interesante puncte de vedere.
      Aş fi vrut însă să nu ne legăm de plimbări sau o simplă cafea, eu voiam să ştiu ceva şi de ce inspiră fiecare. Dar gataaa…. tac. Nu mai spun nimic pentru că e important să votaţi cum simţiţi.
      Ti pup, Oana!!!
      Eu cu tine vreau la cafea, da? Să fie clar! 😀

      Apreciază

      • Oana zice:

        Eh, păi asta-i uşor… ce-mi inspiră: prima – veselie, bucurie, chef de viaţă, a doua – non-conformism, independenţă, zvâc 🙂 şi a treia – melancolie, seducţie, siguranţă de sine…
        Am votat cu prima oricum 🙂
        Of, îmi dau seama că, prin ce am comentat, am discriminat blondele sexy, deşi îmi plac. Şi am ieşit şi la cafele cu ele, deci… 😉
        Hai că am şi glumit, nu-s aşa „serioasă” şi „scorţoasă” precum (a)par.
        Da, am înţeles, să trăiţi! La cafea cu noi 😀

        Apreciază

    • Şi 2. De ce doare, Oana? Ce să doară? Nu e bine aşa…! Hai, să văd un zâmbet, da?

      Apreciază

  4. Cu a doua nu m-as plimba prin ploaie caci, daca fulgera, ne trazneste pe amandoua si-s eu si asa destul de traznita. Cu a treia nu m-as plimba ca sa nu ma eclipseze. Si cu prima nu m-as plimba sa nu zica lumea ca-i sora-mea. 🙂
    Dar de votat am votat!

    Apreciază

  5. fosile zice:

    Nu ma lasa sa votez cu toate trei.
    Pot sa stau de vorba cu oricine.
    Nu bat covoare si daca se inteleg cu nevasta-mea, luam cina la noi.Daca nu, sa fie sanatoase.

    Apreciat de 1 persoană

    • Of, of, of… eu nu atentez nicicum la integritatea oamenilor dragi care îmi trec pragul aşa că se înţelege că nu uităm de neveste dar eu doream părerea unui bărbat că eu ştiu cu cine da şi cu cine nu. Aş fi vrut să ştiu pe ce criterii aleg domnii o companie 😉
      Şi aşa spune… fără covoare, da? 😀 😀

      Apreciază

  6. Am votat fata tatuata. De ce? Fiindca, la prima vedere, mi se pare ca ar avea cea mai mare nevoie de o vorba, de un zambet, de cineva cu care sa vorbeasca fara sa o judece. Cele care sunt „altfel” sau incearca sa para „altfel” au cea mai mare sensibilitate si cea mai mare nevoie de iubire si intelegere. Dar asta e doar parerea mea. 🙂

    Apreciază

    • Biineeee aiiii veniiit! E primul comentariu, nu?

      Eu întotdeauna am crezut asta, pe cuvânt. Când vedeam unul mai plin de rimel, mai plin de ținte și de culori în cap, mie îmi venea să merg să stau de vorbă cu el când toți strângeau rândurile. Au mai trecut anii și mi-a mai trecut și mie puțin. Parcă nu aș face asta așa… de capul meu pe stradă. Dar în niciun caz nu resping ideea cum o fac alții…

      Apreciază

  7. illusion zice:

    Deci:
    1. Fata mai plinuţa şi cu păr scurt – pentru tot ce ai spus tu
    2. Tatuata – pare interesantă, nu judec pe nimeni, dar… poate că aş vorbi cu ea, deşi nu ştiu cât de prietene am fi
    3. blonda – pentru ieșit la shopping :))

    Însă nu ar trebui să judecăm oamenii după aspect, eu am spus aici doar ce îmi inspiră feţele lor 😀

    Apreciază

  8. Drugwash zice:

    Eu sînt un gentleman şi mă retrag, lăsînd celorlalţi posibilitatea de alegere. 😉

    Apreciază

  9. 9 zice:

    Buunnn!! M-am tot uitat să văd cu care aş vota. Prima mi se pare o tipă veselă şi pusă pe şotii. Are un zâmbet deschis.
    A doua e cred,o persoană sensibilă, care vrea să epateze prin înfăţişare.
    A treia are un zâmbet reţinut şi o privire visătoare. Nu m-ar mira să fie totuşi una şi aceeaşi persoană în toate trei pozele.
    Nu ştiu ce aş vota pentru că nu îmi formez niciodată o părere privind doar chipul unui om. Am nevoie de mai mult decât o simplă primă impresie. Asta pentru că am învăţat că nu e de ajuns atât.
    Nu am complexe şi îmi formez o părere despre un om, abia după ce am vorbit cu el. Chiar şi aşa nu e o părere definitivă. Scuză-mă potecuţo, dar nu pot să votez un chip. Am nevoie de mai mult decât atât. 🙂

    Apreciază

    • Minunat descris!!!
      Nu ai de ce să ceri scuze, am înțeles. Și vom vorbi pe larg mai încolo.
      Dar, oare, chiar nu avem tendința să tragem concluzii de la o simplă privire? Uite, eu m-am surprins în autobuz făcând un gest mecanic, aproape. Când s-a apropiat de mine un domn îmbrăcat mai ponosit și cam abătut după privire, automat am tras geanta mai aproape de mine. Mi-a fost rușine de gestul meu chiar dacă nu m-a văzut nimeni…..
      Sigur că e nevoie de mai mult decât de un chip dar și pe stradă tot chipuri vedem…

      Ufff, mie mi-e rușine să îți tot spun 9. 😳

      Apreciază

  10. july zice:

    Blonda . Pare genul independent, fara prejudecati, inhibitii, deci poate fi o partenera interesanta de discutie la o cafea .

    Apreciază

  11. Don Juan ot Ţăndărei zice:

    Ţineţi minte spotul acela tv în care un băieţel privea trist pe una dintre ferestrele unui apartament de bloc la un nene care altoia zdravăn cu o bâtă nişte covoare ? Ei, dacă îl ţii minte, Potecuţo, îţi aminteşti şi ceea ce spunea acel băieţel. Era cam aşa (de fapt era fix aşa, am reţinut-o cu un soi de religiozitate) : „Eu n-am să bat niciodată covoare… Fiindcă le doare…” Parafrazez şi adaug că „nu s-a născut încă care să mă determine şă îi bat covoarele… Fiindcă le doare…” Cât despre cină, bărbatul care alege altceva decât blonda din a treia imagine, minte cu neruşinare. Asta deşi Drugwash mi-a luat, cum se spune, vorba din gură : şi eu intuiesc că ar fi vorba de una şi aceeaşi persoană.

    Apreciază

    • Tztztztz, din tăt ce am zis io, fix la covoare te-ai oprit. Da dacă ziceam de ajutat la spălat geamuri, ce reclamă mai spuneai? 😀

      Oare Drugwash nu a spus că se abține? Stai să mă mai uit o dată…..
      Ba da, 9 a fost prima care a spus ceva în sensul ăsta.
      Mno, am spus și altora, eu aș comenta mai mult dar nu pot că nu știu cum să formulez ca să nu vă influențez.

      Apreciază

  12. Votul meu este pentru toate trei, pentru ca nu as putea sa decid in favoarea/defavoarea nici unei persoane inainte sa o cunosc. Aparentele pot fi inselatoare (sau nu). E bine sau rau, nu stiu, dar eu dau sanse tuturor, chiar si a celor „pictate” de altii ca fiind de evitat. Oamenii au intotdeauna o motvatie pentru felul in care aleg sa arate (atata timp cat e decizia lor, pentru ca uneori sunt probleme de sanatate care isi pun amprenta), sau sa actioneze. Nu stiu daca ma primesti in concurs in aceste conditii, dar am nevoie musai de trei voturi… 🙂

    Apreciază

    • Nu e un concurs, ăsta chiar nu e!
      Tare mult mi-a plăcut comentariul tău. Mda, cumva am trișat, recunosc. Cineva, undeva, a ales să arate așa.
      Să fie 3 voturi în cazul ăsta 😉 Nu știu dacă te-a lăsat să faci asta, habar nu am ce am setat la votare, ai putut vota de trei ori? 🙄

      Apreciază

  13. Alexandra zice:

    Blondă la blondă trage… dar nici pe prima nu aș lăsa-o să-și bea singură cafeluța. 😀 Cu a doua nu ar merge o cafea, mai degrabă o bere.

    Apreciază

  14. Bursucel zice:

    Evident, Potecuță, am votat zâmbăreața! Previzibil, nu?! 🙂

    Apreciază

  15. intrenoaptesizi/ Hornoiu Gabriela zice:

    eu am votat fata plinuță, poate pentru că-i știu frământările, îi cunosc deja toate dietele. I-am văzut și lacrimile când deschide dulapul dimineața. Aș fi votat-o și pe cea de-a doua, cu sigurață s-a tatuat pentru că a dorit să atragă atenția, sau să ascundă un defect văzut doar de ea. Cine știe ce nemulțumiri îi chinuie sufletul. Aș fi votat-o și pe cea de-a treia, oricât de frumoasă și de admirată este, cu singuranță ar avea nevoie și de un prieten sincer. Am crezut că putem vota doar o dată!

    Apreciază

    • Gabi, m-a emoționat comentariul tău și parcă mi-e cumva teamă acum să redeschid subiectul și să dau și alte explicații. Pentru că da, când citești chipuri cu sufletul și când cauți suflet pe orice chip, ăsta e cel mai potrivit răspuns.
      Mulțumesc mult!!
      Se poate vota de mai multe ori? Eu am uitat să umblu și la acea setare. Ei, nu ar fi asta o problemă.

      Apreciază

  16. tink3rbe11 zice:

    Prima pare …mai de casa, a doua..Doamne ajuta si a treia …sofisticata

    Apreciază

  17. Ştefania zice:

    Eu vorbesc cu toată lumea, indiferent de rasă sau clasa socială. Aşa că, nu mă deranjează absolut deloc aspectul fizic atâta timp cât persoana are un suflet bun, este comunicativă, nu este arogantă, nu este sarcastică, ironică, etc… iar dacă suntem pe aceeaşi lungime de undă, totul este Ok, cu oricare dintre cele trei. 🙂

    Apreciază

  18. Irina zice:

    A doua are votul meu. Fiindca e o fata singura, asa inspira. Si trista. Si intuiesc niste ochi frumosi si inteligenti dincolo de aspectul care „fura” atentia.

    Apreciază

  19. arakelian zice:

    si eu cu blonda. Pare sigura pe ea. Si mai tre sa recunosc, eu fiind blonda, imi e figura familiara.

    Apreciază

  20. Nu spun pe care am votat-o, fiindcă mă aștept la o capcană. Este, Potecuțo?

    Apreciază

  21. centrefold zice:

    as bate covoarele pentru toate cele 3 ( pentru ca is saritor din fire, care vine prima aia e si servita prima ), dar as face o cina super-duper pentru una singura din ele…..

    Cea care e cea mai flamanda 🙂

    Apreciază

  22. papagigli zice:

    Moralitatea ma-ndeamna sa spun „cu toate”. Dar cum ar fi imoral sa raspund prin prisma moralitatii si nu a sinceritatii, am sa votez, cu ultima, desi multi ar argumenta ca dupa o anumita virsta, nu prea-ti mai da mina sa faci mofturi 😆

    Apreciază

  23. july zice:

    Le-am studiat si azi, si am mai dat un vot blondei . :)))

    Apreciază

  24. july zice:

    Ma duc sa votez blonda si de pe laptop-ul Mariei :))) Am votat-o de 3 ori de pe 3 calculatoare . 😛

    Apreciază

  25. noradamian zice:

    Înclin spre nr 1 (are un zâmbet deschis și pare o persoană tonică). Cred că s-ar înțelege bine și cu blonda. Și ambele, cu mine… 🙂

    Apreciază

  26. ovi zice:

    prima… este fericita… zambeste deschis, sincer si necontrolat… traieste din plin si fara sofisticale…
    si ultima… este mai atenta… mai pretentioasa… atragatoare…
    ce dintre… s-ami fie cu iertare… dar nu imi plac impodobirile de felul acela… ce sa fac??? poate ca o fi avand suflet bun… dar am inima slaba… si nu vreau sa-mi cedeze cumva…

    Apreciază

  27. geladumi zice:

    As vota cu fata din prima imagine, fiindca asa as fi sigura ca am in preajma o sursa de binedispunere; si cum si mie-mi place sa rad cu gura pana la urechi…:)

    Apreciază

Lasă un comentariu